PHP oz. podobno vprasanje?

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sat Sep 7 18:06:20 CEST 2002

Ciao.

Imam en programcek, ki zgenerira eno ASCII datoteko s podatki. Za enkrat
je ta datoteka majhna (cca. 10kB), bo pa kmalu postala vecja (tam nekje do
2MB). Moral bi narediti, da lahko doloceni ljudje poberejo to datoteko
preko https-ja s tem, da se prej avtenticirajo (do tu ni tezav). Seveda
vsak od teh gumpcev, ki se avtenticira naj bi dobil malenkost razlicno
datoteko (mogoce drugace strukturirani podatki). Da bi jim ponudil prave
podatke se bom skliceval na njihov username (torej kako se avtenticirajo
na web server) in tako jim ponudil pravo datoteko.

Resitev za to vidim vec:
- pac vedno pridejo na isti page (https://www.nekaj.si/data.php), ta stran
pa pogleda kje je datoteka in jo zacne brati ter pisati na stdout
- podobno kot zgoraj, le da jih .php datoteka preusmeri na drugo 'pravo'
datoteko, ki bi jo oni pobrali dol

Prva varianta bi mi omogocala, da ce drugi user ve username od prvega
(recimo user1), da nebi mogel napisati https://www.nekaj.si/user1.dat in
dobiti datoteko. Ni pa mi prevec vsec, ker zaradi moje blesave pocasne
povezave v internet bo trajal download par minut in ves ta cas se bo
izvajala ena PHP skripta.

Druga varianta mi po drugi strani omogoca, da datoteke predhodno pripravim
in jih po moznosti gzipam, ter jih 'ze pripravljene' pobiramo dol, poleg
tega pa med downloadom ne bo php skripta lavfala.

No zdaj pa vrasanja:
- Kaksna boljsa ideja oz. hint kako to narediti?
- Se da zdruziti prvo in drugo varianto (torej da vsi pobirajo 'svoje
personalizirane' podatke iz istega URL-ja ter da so ti podatki
kompresirani)?
- Te podatke zgeneriram z Python-om. Ker nimam instaliran mod_python v
Apachi-ju me zanima kako bi bilo najbolje da ta progy v Python-u klicem iz
PHP-ja?

Lp,
Dezo