[LUGOS] slack 8.0.0 gcc upgrade 2 current

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Fri Oct 4 10:56:38 CEST 2002

Zivjo

Slackware ima po novem moznost nadgradnje cele distribucije. Ce ze moras
nekaj posodobiti, je verjetno bolje posodobiti vse, kot pa samo del.
Preberi si upgrade.txt s CD-ja oz. kateregakoli streznika, kjer dobis
tudi slackware. Sam tega se nisem pocel, zato je to vse, kar ti lahko
svetujem. Ne pozabiti na backup, kar bos lahko nekajkrat prebral tudi v
zgoraj omenjeni datoteki. Nadgradi pa pac na tisto verzijo, ki ima
dovolj nove pakete. Mogoce je tudi 8.1 ze dovolj dober (ker je zadnji
stabilen).

Jaz bi se tega lotil tako, ravno zaradi novega poimenovanja paketov. Ce
nadgradis vse te ne zanima iz katerega paketa je prisel program... Vsi
se bodo nadgradili.

Ce pa to ne pride v postev, potem pa (ce se nisi) preglej datoteke
filelist.txt, manifest.gz in packages.txt. Tam imas napisane vse pakete,
kaj vse je v teh paketih in se nekatere opise. Verjetno bos iz tega
lahko ugotovil, kaj ti se manjka. Tudi te dobis na CD-ju, ali pa na
kaksnem od mirrorjev.

lp

        Bostjan