slack 8.0.0 gcc upgrade 2 current

Martin martin at amadej.si
Fri Oct 4 00:52:35 CEST 2002

Zadeva je sledeča.
Na osnovi Slackware 8.0.0 sem želel zamenjati gcc na vejo 3.* ker je to želel
openoffice.
Odstranil sem pakete :
gcc gdb gmake pmake
Dodal sem iz slacka 9.1 bete vse pakete iz veje oz. direktorija d/ pa se
nekatere druge kokr
upgradal glibc, libpng, qt,.... zaradi kde-ja 3.0.3; X-e sem ze enkrat
prejsnic.
(kde 3.0.3 zdej celo dela, ceprov doloceni programi prevedeni z starim qt-jem
iste vene ne delajo, recimo kvirc:
kvirc: relocation error: /usr/local/lib/libkvilib.so.3: undefined symbol:
__ti7QPixmap
)

Problem je ker mi configure skripte ne zaznajo oz. jaz nimam vsega
nameščenega:
""
checking for gcc... gcc
checking for C compiler default output... configure: error: C compiler cannot
create executables
""

Vmes sem zadevo že popravil pa sem se potem spet igral in nekaj odnameščal in
mi spet ne dela.

Slack je med tema dvema verzijama že spemenil shemo paketiranja paketov tako,
da se mi sanja ne katere bi moral še namestiti.

Če mogoče kdo točno ve kateri paketi bi morabi bit na sistemu, da bi to delal
(configure z gcc-jem), al pa katere sem pri dodajanju spustil naj mi prosim
pove.

L.P.
-Martin