[LUGOS] Zacetniska vprasanja

himbaATvolja himba at volja.net
Thu Oct 3 11:51:31 CEST 2002

glede tocke 1.
po moje bo win2000 prepisal mbr sektor an disku, tko da je najbolj da nardis
al boot disketo (ukaz dd ali mkbootdisk), zazenes linux potem pa dodas
particijo na katerir je win2000 v lilo.conf in instaliras lilo.
druga varianta brez diskete je da uporabis boot cd za namestitev linux-a, in
zazenes linux iz instalirane particije. to si nekam zapisi (/dev/hdx)

lp himba