Zacetniska vprasanja

gorank at email.si gorank at email.si
Thu Oct 3 11:45:14 CEST 2002

Prakticno sem zacetnik na Linux-u in imam nekaj temu primernih težav:

Namestil sem RH7.3 na mašino, ki je že imela Win2000, USB printer, USB scanner, wheel mouse, WinModem(dodal sem še pravega), uporabljam KDE(da je prehod iz Win lažji), ...

1. PC bootam z lilo za Linux in Win2000. Sedaj bi rad popravil namestitev 2000 samo mislim, da bo setup povozil boot loader. Kako shranim boot loader, da ga kasneje restore-riram?

2. Imam tiskalnik priključen preko USB. Nekako sem ga uspel namestiti v CUPS. Vendar po boot-u CUPS ni naložen, dokler ne pričnem administratcije le tega. Kako nastavim, da bo CUPS zagnan ob boot-u? Ali sploh lahko kako namestim ta printer, da bo deloval z vsemi programi, ki uporabljajo "lpd"? Trenutno printam v postscript file in nato pošljem printerju(!).

3. Miška ima roler in bi ga rad uporabljal. Pred to namestitvijo sem poskusil Mandrake 8.0 in tam je bilo to dokaj enostavno nastaviti(izbral sem "standard mouse" - mislim vsaj), v RH pa ne najdem prave poti.

4. Redno uporabljam PalmPilota. Prej sem na Win okolju redno sinhroniziral podatke. V Xih sem skonfiguriral zadevo, da deluje, vendar le do hitrosti 9600. kar poskusim z višjimi hitrostmi, prej ali slej prekine z napako. Poskusil sem nadgraditi pilot-link, vendar imam neskočne težave z RPMji - vsak, ki ga poženem zahteva nove datoteke - tako nalagam nove RPMje, ki spet zahtevajo nove, itd. Sej že kdo ubadal s tem? Poskusil sem naložiti j-pilot, vendar sem spet padel v RPM-zanko.
Port /dev/pilot sicer mountam na /dev/ttyS0, vendar ob prijavi(v .profile) in to mi ni vsec. Kako ta mount izvedem sistemsko ob bootu?

5. Kako je s podporo za IrDa vmesnik? Ima kakšen poseben device?

LP, Goran