[LUGOS] SuSE 8.1

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Oct 29 11:25:00 CET 2002

Matjaz Horvat wrote:
zilla), potem open image manipulation (gimp) in za konec se open OS (le
kaj bi to bilo) :-).

> Tudi jaz poznam ze nekaj firm (ena je ZELOOO velika - po st. uporabnikov), ki prehajajo na OOo in
> tudi nasa sola se je odlocila za to na 14 novih racunalnikih, saj na starih v bistvu niti nima
> prevec smisla (time-consuming).

Zakaj pa ne. Velik server -> mali vorkstation -> ssh -X server soffice
-> Pa dela. Menda dela tudi brez ssh, vendar se s tem še nisem igral. Na
workstationih mora biti samo X-server (lahko tudi ver 3x)

Jaz mam nareto server -> P333, 196 MB ram
Workstation x2 -> P166, 64 Mb Ram
DELA - hitro za dva uporabnika, za več verjetno močnejši server.
Poganjam pa OO, pa mozillo, pa gimp, drugo nisem probal.

LP Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/