[LUGOS] SuSE 8.1

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Tue Oct 29 11:26:23 CET 2002

--- Fredi_Naj¾ar <fredi.najzar at siol.net> wrote:

> Upajmo da bo tako. Ravnokar mi je kolega sporo¹il da mi je dol potegnil
> SuSE live eval. CD. Bomo delali malo propagande.
>
> BTW: Sem ¾e iz enih par strani sli¹al, da so na firmah name¹èali Slo OO
> in se bodo verjetno kar odloèili za prehod na ta pisarni¹ki paket. (pa
> èeprav na W$ ma¹inah).

Ja, to je zacetek prehoda na open source. Najprej open pisarna (ooo), potem open internet software
(mozilla), potem open image manipulation (gimp) in za konec se open OS (le kaj bi to bilo) :-).

Tudi jaz poznam ze nekaj firm (ena je ZELOOO velika - po st. uporabnikov), ki prehajajo na OOo in
tudi nasa sola se je odlocila za to na 14 novih racunalnikih, saj na starih v bistvu niti nima
prevec smisla (time-consuming).

lp,
matjaz

=====