[LUGOS] Remote desktop

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Wed Oct 23 17:49:11 CEST 2002

Hi .

On Wed, 23 Oct 2002, Janko Mivsek wrote:
> [...]

Jaz bi vseeno razmislil o navadnem text dostopu z OpenSSH serverjem na
domaci masini in ssh odjemalcam (putty denimo) v sluzbi. Remote X session
uporabljaj, ce ga res res rabis, ker pomeni prenos velike kolicine
podatkov po mrezi. In ceprav imas 1Mb/sec ADSL, to se vedno pomeni upload
speed z tvoje masine 128Kbit/s (= dual ISDN).

Kar zahtevas, gre itaq vse iz konzole. Sploh poganjanje skript. Download
pa izvajaj z wget-om ki ti bo v wget.log dajal sprotna porocila o stanju
downloadov.

-i