[LUGOS] OpenOffice

Janko Mivsek janko.mivsek at eranova.si
Wed Oct 23 09:05:52 CEST 2002

neonatus at neonatus.net wrote:

>* On 22-10-02 at 22:54 Fredi Najžar (fredi.najzar at siol.net) wrote:
>+----Here quoted text begins----+

>+----and here the quote ends----+
>Res je da smo mi tam instalirali le na SuSE 8.1. Za druge distribucije
>nebi mogel trditi, da je kaj drugace, vendar sam installer mislim da bi
>moral biti staticno linkan, tako da to bi ti moralo delati ali pa ti
>vsaj izpisati kako bolj deskriptivno porocilo o napaki.
>
>Regards/Lep pozdrav
>
>Boštjan Müller

Včeraj sem tudi jaz imel težave, ko sem nameščal agendin OpenOffice na
SuSE 8.0. Setup se se mi je namreč pritoževal nad pomanjkanjem knjižnic
libstdc++.so.5 in libgcc_s.so.1. Ti knjižnici obstajata na namestitvenem
imeniku, vendar sem ju moral skopirati na imenik /usr/lib ter pognati
chmod 777 nad obema, potem je pa šlo.

Lp Janko

--
Janko Mivsek