[LUGOS] OpenOffice

neonatus at neonatus.net neonatus at neonatus.net
Tue Oct 22 23:02:01 CEST 2002

* On 22-10-02 at 22:54 Fredi Najžar (fredi.najzar at siol.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> Izgleda, da dela samo na izbranih mašinah, z izbrano konfiguracijo, z
> kaj pa jaz vem kakšnimi posodobitvami. DL verzija tudi nič ne mrkne.

+----and here the quote ends----+
Res je da smo mi tam instalirali le na SuSE 8.1. Za druge distribucije
nebi mogel trditi, da je kaj drugace, vendar sam installer mislim da bi
moral biti staticno linkan, tako da to bi ti moralo delati ali pa ti
vsaj izpisati kako bolj deskriptivno porocilo o napaki.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]