[LUGOS] Pro-klik?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Oct 18 12:57:27 CEST 2002

On pet, 2002-10-18 at 12:43, Denis Mekinda wrote:
> brez active card readerjev se da lepo živeti z Oberthurjevimi OCR 150
> (omnikey 2010). Se najdejo tudi gonilniki za Linux.
> Sem pa v našem podjetju pa sicer precej mukah dosegel, da imamo za
> transakcijskih racunov samo dve kartici. Eno za Halcomove in eno za
> Zaslonove rešitve.
> Zaslonove certifikate se da na posebno insistiranje dobiti v file obliki in
> je nekako rešeno.
>
> Ne vem pa, ce halcom sploh razmišlja o linux verziji svojih aplikacij!!??
> Tako da mislim, da hardware ni del problema!

dokler uporabniki ne bodo toliko težili da bi se jim splačalo nobena
firma tega ne bo naredila.
zato ni raznih slovarjev za linuxe, zato ni ničesar za te nesrečne
linuxe... ,
hej celo siol ne podpira linuxa na adslju, kljub temu da firma pri
kateri so nabavili svoj software (kolikor sem uspel ugotovit) to
explicitno podpira!!!

torej, težit težit težit in še vedno ne bo pomagalo, dokler se
finančnikom ne izidjeo tisti računi

to pa bo bo približno ob sv. Nikoli.

razen če se najde kak entuziastičen programer znotraj firme, ki to po
pomoti naredi, ampak ugibam da je dela toliko da to ni verjetno.

od poraza do poraza... do ...

lep pozdrav
andraž tori