[LUGOS] Pro-klik?

Bostjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Fri Oct 18 12:47:03 CEST 2002

Hm, to pa niti ni tako slaba ideja - pravzaprav je odlicna :)
Sedaj bi bil samo se problem softver, ki je pac tak kot je.
Ce se prav spomnim, se kar mocno zanasa na razne M$ knjiznice.
<ZLOBNA NAMIGOVANJA>Ce bi bilo dosti interesentov, bi mogoce Zaslon
sel delat verzijo na Linux-u - ali pa sodeloval s kaksno firmo, da jim to naredi</ZLOBNA NAMIGOVANJA>

Ceprav sem mnenja, da bodo prej ali slej ugotovili, da je bolje delati dostop preko brkljalnika in konec. Torej brez posebnih dodatnih programov.

B.