[LUGOS] PostgreSQL vs MySQL

rachek at amis.net rachek at amis.net
Mon Oct 14 15:19:53 CEST 2002

Citiranje Matija Grabnar <matija.grabnar at arnes.si>:
> Kolikor vem, mysql 4 podpira subselecte.
Jaz sem se nekaj igral z tistimi nadomestki za subselecte, ki so navedeni v
dokumentaciji, pa se mi je parkrat mysqld kar sesul od sile. :)))

> Pred casom sem meril hitrost insertov v zmerno veliko tabelo (7
> indexiranih polj,
> 6.5 milijonov zapisov) in je bil postgresql skoraj natanko stokrat
> pocasnejsi
> od mysqla. Najbolj so ga zavirali indexi na datumih. Oracle je bil na
> istem hardware-u kakih desetkrat hitrejsi od postgresa. Mysql z
> vkolpljenimi
> transakcijami je bil za spoznanje pocasnejsi od Oracla.
Jaz sem zdaj testiral z Borlandovim DataPumpom, ki je vključen v nekatere ali
vse Borlandove trial downloads-e, in mi iz enega ODBC sourca(clarionov TPS)
prepiše prvo tabelo v MySQL v 1min40sec (44000 recordov, manj fieldov,brez
indexov),v Postgresql pa v 3min45sec. Drugo, večjo tabelo(15000 recordov,full
fieldov 2 indexa) pa je MySQL \"pospravil\" v 4min35sec, PostgreSQL pa v
7min45sec. Moja mašina je win98,P4 1.7Ghz,disk ATA100 5400Rpm,256RAM. Target
mašina pa FreeBSD 4.6,ATA66 5400RPM, P3 566Mhz,64Mb RAM.

Treba je še omeniti, da je Borlandov DataPump toliko \"generičen\", da ne dela
optimalno glede na vrsto baze,vsaj kar se tiče kreiranja tabel, PMSM.
Morda pa obstaja tudi kakšna razlika pri ODBC gonilnikih, ne vem.Moram pa
delati z ODBCji,ker DataPump ne podpira nobene izmed 3eh baz.

Samo na kratko,če bo kdo kdaj rabil ... :))))

LP, rachek