[LUGOS] PostgreSQL vs MySQL

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Sun Oct 13 19:54:35 CEST 2002

> Mysql je beda od sql baze. Na tej bazi ne more? niti subselektov delat, iz
> ?esar sledi, da ne more? enega bolj kompleksnega SQL-a napisat.
Kolikor vem, mysql 4 podpira subselecte.

> Kdor rabi hitro, opensource PRAVO sql bazo, izbere postgres, ki poleg
> velike hitrosti v 7.x seriji omogo?a skoraj vse zadeve velikih in
> fensi variant ala Oracle.
Pred casom sem meril hitrost insertov v zmerno veliko tabelo (7 indexiranih polj,
6.5 milijonov zapisov) in je bil postgresql skoraj natanko stokrat pocasnejsi
od mysqla. Najbolj so ga zavirali indexi na datumih. Oracle je bil na
istem hardware-u kakih desetkrat hitrejsi od postgresa. Mysql z vkolpljenimi
transakcijami je bil za spoznanje pocasnejsi od Oracla.