[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Thu Nov 28 20:34:27 CET 2002

On Thu, Nov 28, 2002 at 12:20:51AM +0100, Aleksander Kmetec wrote:

> [...]
> enim dodatkom: osnovni direktorij bi lahko funkcioniral kot datoteka.
> Primer:
> --------
> echo "/bin/bash" > /etc/passwd/nekiuser/shell
>
> cat /etc/passwd :
> nekiuser:x:505:505:Neki User:/home/nekiuser:/bin/bash
>
> echo "/bin/false" > /etc/passwd/nekiuser/shell
>
> cat /etc/passwd :
> nekiuser:x:505:505:Neki User:/home/nekiuser:/bin/false
> -------
>
> Ne vem pa, na kak način bi naj bila izvedena povezava med direktoriji in

To je bil samo en primer iz razlage razsirjenega nacina dostopa do
datotek, ampak za vsak tip datoteke rabis svoj konverter (parser), in
s tem ne pridobis skoraj nic.

nekaj.tar.gz/README  dostopas do README iz arhiva
za vsak tip datoteke rabis tudi en konverter.

> K standardnemu formatu bi seveda spadal tudi standardni način za branje
> nastavitev. o XML sem razmišljal, ker je že definiran, sandardiziran in
>  omogoča dodatne funkcije (validacija podatkov), kar bi prihranilo
> precej dela. Pa še kot txt ga je mogoče urejati.

Tudi pri razprsenem zapisu, je vse to mozno, saj lahko nastavitve
iz /conf pretvoris v XML in obratno, tako kot XML omogoca strukturo,
samo za program je lazje in hitrejse branje nastavitev. Tudi ze napisan
program  je lazje prilagodit za filesystem nacin kot XML.

<postfix>
  <myhostname>HOST</myhostname>
  <mydomain>DOMAIN</mydomain>
</postfix>

je ekvivalentno

/conf/postfix/myhostname  = HOST
/conf/postfix/mydomain    = DOMAIN

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver