[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

Aleksander Kmetec alex at spletzone.com
Thu Nov 28 00:20:51 CET 2002

David Ipavec wrote:
> Kako se ti zdi moja ideja opisane v enem drugem sporocilu ?

Dokaj zanimiva se mi zdi originalna ideja, z direktoriji. Če pravilno
razumem plane za ReiserFS (to razlago sem videl na slashdotu - torej je
lahko kar precej zgrešena), bi naj podpiral točno to, kar si napisal, z
enim dodatkom: osnovni direktorij bi lahko funkcioniral kot datoteka.
Primer:
--------
echo "/bin/bash" > /etc/passwd/nekiuser/shell

cat /etc/passwd :
nekiuser:x:505:505:Neki User:/home/nekiuser:/bin/bash

echo "/bin/false" > /etc/passwd/nekiuser/shell

cat /etc/passwd :
nekiuser:x:505:505:Neki User:/home/nekiuser:/bin/false
-------

Ne vem pa, na kak način bi naj bila izvedena povezava med direktoriji in
strukturo datoteke.

Če je to mogoče, potem bi se verjetno dalo kombinirati obe zadevi, tako
da ti tudi ob echo-anju IPja "600.700.800.900" v file spremembe ne bi
sprejelo; če bi pa odprl osnovni file (dir?), pa bi vse bilo zapisano v
predlaganem XML formatu. Tako bi lahko bral celotni XML file, ali pa
samo določeno nastavitev, do katere bi dostopal po /etc/program/nekej/ip
Odpade tudi potreba po shranjevanju celotnega XML fajla, če spremeniš
samo en IP nekje na sredini.

A ima kdo kaj več informacij o točnem delovanju bodočega ReiserFS?
Nekega uradnega opisa teh funkcij nisem uspel najti, tako da se lahko
zaenkrat zanašam samo na govorice.

> Kjer je potrebno vpisati IP,
> ali zazna kot napacen podatek 1.2.3.260

XML schema podpira primerjanje z regular expressioni; torej DA.

> Resitev je  kot sem zgoraj opisal, da se program ne ukvarje kje dobi
> nastavitve, pa naj bo to XML datoteka, podatkovna baza, ...

K standardnemu formatu bi seveda spadal tudi standardni način za branje
nastavitev. o XML sem razmišljal, ker je že definiran, sandardiziran in
  omogoča dodatne funkcije (validacija podatkov), kar bi prihranilo
precej dela. Pa še kot txt ga je mogoče urejati.

> Kaj pa pretvorba iz XML v navaden format
> X86Config.xml --> X86Config
> je to enostavno, verjetno da, ce ni potrebne obratne poti.
>
> Urejas XML datoteko, in da ohranis kopatibilnost, pretvoris v
> format ki jo program razume.

pri tem načinu vsak program zopet potrebuje pretvornik iz XML v svoj
format. mogoče bi bilo dobro za kako vmesno stopnjo pri programih, ki še
ne bi podpirali novega formata.

> Daj mi kaksen link kjer bi bilo na enem primeru opisana prednost XML,
> XML je meni dokaj neznan, to ze vem kako izgleda tektovna datoteka,
> ampak v cem je prednost.

Dokumenta ne najdem nobenega primernega, večina prednosti je tako
opisana na različnih mestih v mailu. Glavna prednost bi bila ta, da bi
za konfiguracijski program bil potreben samo veljavni opis zahtevanih
podatkov conf fajlu in izgled programa; interface bi se pa zgeneriral
sam iz teh dveh opisov.
Vse to bi bilo seveda možno tudi z nekim novim formatom; jaz sem samo
predlagal tistega, kjer je del dela že opravljen.

LP