[LUGOS] Download Suse-ja 8.1 Professional

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Nov 27 22:55:03 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 08:44:21PM +0100, Fredi Najžar wrote:

> Dandanes sploh ni pomembno, da se o Linuxu nekaj naučiš, pač pa je
> pomembno, da lahko Linux instaliraš in na njem normalno delaš. In to čim
> lažje in čim hitreje. Tisti, ki pa ga zadeva zanima, pa se bo že naučil,
> pa naj bo to Debian ali RH ali SuSE.

Nobene distribucije Linux-a ni enostavno instalirat, se posebno za
zacetnika. Ce hoces takoj na njem delat, priporocam ce imas moznost,
da ti ga nekdo ki se vsaj malo spozna na Linux pomaga instalirat,
Linux je zaenkrat se prekompliciran.
Ce pa sam instaliras pa vzemi tisto ki je najenostavnejsa za
instalirat, potem pa reides na kaksno boljso distribucijo.

Jaz sem prehajal,

Slackware --> Red Hat --> Debian --> Gentoo

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver