[LUGOS] Download Suse-ja 8.1 Professional

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Nov 26 10:00:27 CET 2002

Tadej Bregar wrote:
> Ali je kje iz neta mozno downloadat osnovne CDje Suse 8.1 Professional (ali so
> to iso slike kot pri RedHatu?).

Ne.

> Kolikor sem gledal spletisce od Suse-ja, je mozna le neposredna instalacija z
> njihovega streznika

Z neta se lahko instalira samo v živo. Je pa takole, če imaš tako
povezavo, da bi dol vlekel 7 CD-jev potem je tako ali tako vseeno, če
instaliraš z neta (je še hitreje, ker pridejo dol samo tisti paketi, ki
jih potrebuješ), če pa bi to želel dol potegniti recimo na en ISDN, pol
pa je ceneje dat 12.000 SIT (v Avstriji) za Profesional Upgrade verzijo,
pa še knjigo dobiš zraven (na žalost --ali pa tudei ne-- v Nemščini).

> ali pa neka "Live evaluation" verzija, ki se v celoti
> zazene direktno iz CDja.

, ki je namenjena vsem, ki bi radi preizkusili Linux brez instalacije.
Za predstavitev Linuxa enemu Win uporabniku super zadeva. Laufa KDE in
Gnome, pa OO. Na žalost le v angleščini in nemščini.

Sem hotel zapečt en cd, ki bi imel podporo tudi za slovenščino, pa mi ni
uspelo ugotovit kak je zadeva narejena. Image ki se mounta kot / ni
navaden iso image, pa nisem moge nič narest. Škoda. Ima kdo kako idejo?

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/