[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Nov 27 22:08:34 CET 2002

Jaz ta nacin uporabljam v vseh mojih programih, tudi tistih, ki jih pisem
za Windowse in se prav fajn obnese.
	Tezko pa je prepricat druge v to pocetje, ker je Linux scena
postala ena sama drekasta politika.

Se pravi, ideja je dobra, zato jo uporabljaj :)

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 27.Nov 2002 @ 22:03 CET
http://rok.fpp.edu/