[LUGOS] RAID

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Nov 26 22:40:00 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002 09:43:41 +0100 (CET)
klemen at humerca.com wrote:

> V ma_ini imam fast trak 100 TX2 RAID kontroler in dva 60GB diska. Ko se
> ma_ina pri_ge, dobim obvestilo, da je RAID vklopljen. Tudi v BIOS-u pod
> trde diske, vidim samo fast trak ali nekaj podobnega. Tako, da vse ka_e na
> to, da RAID dela. Pred tem sem imel nalo_ene Win2000 in je RAID normalno
> delal. Sedaj pa sem _elel nalo_iti Red Hat 8 iz CD-ROM-a, pa mi v Disk
> Druid-u poka_e dva diska. Kak_en predlog?

bodi srecen, jaz sem se malo prej nekaj ur boril, da bi to dosegel.

uglavnem ce ze res hoces tale promisov 'hardware' raid, potem si na njihovi
strani poisci en zip file z navodili, kako pripravis driver disk za redhat
6.2/7.0/7.1/7.2/7.3. ja, 8.0 se ni podprt. pozeni instalacijo z linux dd in
vtakni notri narejeno disketo, od koder se ti bo nalozil driver, ki ti bi
raid polje ponudil kot en scsi disk.

--

Jure Pecar