[LUGOS] RAID

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Nov 26 17:15:31 CET 2002

Zdravo.

> V mašini imam fast trak 100 TX2 RAID kontroler in dva 60GB diska. Ko se mašina prižge, dobim obvestilo, da je RAID vklopljen. Tudi v BIOS-u pod trde diske, vidim samo fast trak ali nekaj podobnega. Tako, da vse kaže na to, da RAID dela. Pred tem sem imel naložene Win2000 in je RAID normalno delal. Sedaj pa sem želel naložiti Red Hat 8 iz CD-ROM-a, pa mi v Disk Druid-u pokaže dva diska. Kakšen predlog?

Nekdo prej je predlagal Software RAID. Tudi jaz ti to predlagam; sam sem
se s hardware RAIDom nekaj casa trudil, ker pa mi ni in ni slo, sem vrgel
RAID controller ven ter nastimal Softraid, ki tudi ni ravno trivialen za
nsatavit (posebno ce imas IDE diske in kaksne najbolj default
kontrolerje), saj je LILO ponavadi precej obcutljiva stvar.

Skratka: SW-RAID je to kar potrebujes.

Nejc