[LUGOS] Download Suse-ja 8.1 Professional

Gorazd Majcenovic info at designsbymg.com
Tue Nov 26 21:12:40 CET 2002

Jap Fredi, tako je in se strinjam!

LP :)
Gorazd Majcenovic
http://www.designsbymg.com - Kjer se WWW zacne
http://www.direktorij.net - Imenik Slovenskih Spletnih strani
http://www.furman.si - Spletne vizualne komunikacije

-------Original Message-------

From: lugos-list at lugos.si
Date: 26. november 2002 20:48:15
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] Download Suse-ja 8.1 Professional

Pozdrav

Rox de Gabba wrote:
> se pri uporabi debiana dejansko
> nekaj naučią o linuxu, za razliko od RH, MDK, SUSE in podobnih
> windowsoidnih distribucij.

Dandanes sploh ni pomembno, da se o Linuxu nekaj naučią, pač pa je
pomembno, da lahko Linux instaliraą in na njem normalno delaą. In to čim
laľje in čim hitreje. Tisti, ki pa ga zadeva zanima, pa se bo ľe naučil,
pa naj bo to Debian ali RH ali SuSE.

Kaj pa vedo uporabniki o Windowsih (mislim na navadne uporabnike)? Nič.
Vedo le kje klikniti, da bodo poslali poąto, ali pa natiskali dokument.
O Windovsih ne rabijo nič vedeti. Niti instalirati si jih ne rabijo
vedeti, saj dobijo ąkatlo ľe instalirano.

Kaj mi potlej koristi, če instaliram Linux in se pol leta učim
konfigurirati sistem, ene boge poąte pa ne morem poslati. To pa te
"windowsoidne" distribucije omogočajo. Daą Linux gor in lahko delaą. Za
učenje pa ąe vedno ostane čas, kajti večina uporabnikov uporablja
račinalnik za delo in zabavo in ne za sistemsko administracijo in
programiranje.

Lep večer.
Fredi
--