[LUGOS] Download Suse-ja 8.1 Professional

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Nov 26 20:44:21 CET 2002

Pozdrav

Rox de Gabba wrote:
> se pri uporabi debiana dejansko
> nekaj naučiš o linuxu, za razliko od RH, MDK, SUSE in podobnih
> windowsoidnih distribucij.

Dandanes sploh ni pomembno, da se o Linuxu nekaj naučiš, pač pa je
pomembno, da lahko Linux instaliraš in na njem normalno delaš. In to čim
lažje in čim hitreje. Tisti, ki pa ga zadeva zanima, pa se bo že naučil,
pa naj bo to Debian ali RH ali SuSE.

Kaj pa vedo uporabniki o Windowsih (mislim na navadne uporabnike)? Nič.
Vedo le kje klikniti, da bodo poslali pošto, ali pa natiskali dokument.
O Windovsih ne rabijo nič vedeti. Niti instalirati si jih ne rabijo
vedeti, saj dobijo škatlo že instalirano.

Kaj mi potlej koristi, če instaliram Linux in se pol leta učim
konfigurirati sistem, ene boge pošte pa ne morem poslati. To pa te
"windowsoidne" distribucije omogočajo. Daš Linux gor in lahko delaš. Za
učenje pa še vedno ostane čas, kajti večina uporabnikov uporablja
račinalnik za delo in zabavo in ne za sistemsko administracijo in
programiranje.

Lep večer.
Fredi
--