[LUGOS] Prevajanje kernela

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Nov 26 17:21:06 CET 2002

Howdy!

Ales Smrdel wrote:

>Rad bi na novo prevedel kernel z dodano neko podporo. Uporabil bi rad
>privzete nastavitve trenutnega kernela, ki bi jim se nekaj stvari dodal.
>Zanima me, ali mogoce obstaja nacin, da bi dobil trenutne nastavitve
>kernela, ki bi jih potem uporabil pri make xconfig.

Prave konfiguracije 'tekocega' kernela v bistvu ne mores dobit. Razen,
ce ne gres gledat v vse mozne /proc/ datoteke, pa listati
/lib/modules/$( uname -r )/ direktorijev in podobne solate.

Navadno je dovolj dober priblizek datoteka /usr/src/linux/.config, pod
pogojem, da si trenutno tekoci kernel pac prevedel sam. Ce iams original
RedHat kernel, potem je konfiguracija v /boot/config-$( uname -r ).

Ko najdes staro konfiguracijsko datoteko, jo prestavis v
/usr/src/linux/.config (v novi source tree), nato pa pozenes ukaz 'make
oldconfig'. Ta ti iz obstojece .config datoteke naredi novo, za vse nove
opcije pa te sprasuje (enako kot 'make config' za vse). Obicajno je teh
vprasanj tja do 10. Ko naredis datoteko .config, ki ustreza trenutnemu
source tree-ju, pa se nanjo spravis se z 'make {menu,x}config'.

--
Peace!
  Mkx