[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Nov 26 13:45:44 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 12:15:30PM +0100, Rok Krulec wrote:

> Z XML je narobe to, da rabis za kulturen parser prevec procesorja, da o
> RAMu, v primeru branja neke hierarhije, ne govorimo.

Se strinjam,  XML vso star se zakomplicira, se navadnim editorjem ga je
komplicirano urejat.

> Nastavitve v datotekah so odlicna stvar, kar poglejte si qmail/control recimo.
> Se vedno si lahko zraven vsake datoteke napises eno s .txt koncnico, kamor
> napises komentar. Hierarhijo nudi ze filesystem. V skriptah potem
> enostavno includas kar celo datoteko. Mores delat res velik projekt, da se
> ti splaca pisat .conf  parser ali celo XML parser zanj.

Najbolj prilagodjivo bi bilo da bi program samo klical eno funkcijo
s parametrom npr "mutt.nekaj", kje dobi nastavitev bi bila na nivoju OS
ali je to text datoteka, ali baza podatkov , ali baza na nivoju
filesystem kot sem jaz predlagal .

Tudi Linux ima nekatere slabosti, to da imas na hierhiji FS nastavitve
in podatke ni slabo. Recimo vzemimo en primer, rabim IP od if ppp0,
vse resitve zahtevajo ifconfig,grep,awk,sed  najbolj primerno
cat /proc/net/if/ppp0/ip
mogoce pa novejsi kernel to ze podpira.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver