[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Nov 26 12:15:30 CET 2002

Zivjo,

> kaj leti to in na katere nastavitve v windosih. Sam poglej si
> kaksno skropocalo je registry, sama navlaka.
Registry v Windowsih je prav hitra in uporabna baza podatkov. Ce bi vedel
koliko zadev se v vsakem trenutku pise in bere iz registrya bi spremenil
mnenje. Windowsi so, razen politike trzenja, vredu stvar.

> daj mi razlozi kaj je narobe z lepo xml sintakso, ki jo znak
> vsak programski jezik prebrat, brez kaksnega posebnega truda
> programerja. Imas lepo standrardno obliko pa je. Poleg tega
> ti omogoce nivoje, opise itd. V ideji da bi nekaj echojal v
> pa ne vidim pametne resitve, kot podpiranje lenuhov.
Z XML je narobe to, da rabis za kulturen parser prevec procesorja, da o
RAMu, v primeru branja neke hierarhije, ne govorimo.

Nastavitve v datotekah so odlicna stvar, kar poglejte si qmail/control reci=
mo.
Se vedno si lahko zraven vsake datoteke napises eno s .txt koncnico, kamor
napises komentar. Hierarhijo nudi ze filesystem. V skriptah potem
enostavno includas kar celo datoteko. Mores delat res velik projekt, da se
ti splaca pisat .conf  parser ali celo XML parser zanj.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 26.Nov 2002 @ 11:59 CET
http://rok.fpp.edu/