[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

Rok Pintar rokp at news.reproms.si
Tue Nov 26 00:02:18 CET 2002

> Tudi tukaj bi lahko imel komentarje zraven vsake opcije
> Razlozi kako si mislil se z enim nivojem ?

Hja, da pac vse sedanje stvari ne bi sle v nic, ampak bi imel en blazno
pameten parser (ja, vem, da je kaj takega zelo tezko ce ze ne nemogoce,
ampak, takole ko gledam razne config datoteke, se mi zdi, da bi kaksnih
99% pa lahko pokril), ki bi dejansko operiral na sedanjimi datotekami,
le na nov nacin (kot je bilo omenjeno, torej namesto vsebine
/etc/network, ki se tice mrezne kartice eth0, bi do te informacije
dostopal kot /etc/network/if/eth0). Skratka, vidim, da bi bil taksen
pristop lahko koristen, po drugi strani se mi zdi pa skoda, da bi stran
vrgli vse, kar je bilo do sedaj narejenega in cesar so ljudje ze dokaj
navajeni.

> npr: /etc/network/if/eth0/comment
> To nime veze s filesystem,
> /etc/passwd/david/home

Khm, nekako ne vidim bistvene razlike med /etc/passwd/david/home in tistim
/etc/network/if/eth0/comment.

ROK