[LUGOS] analiza http zahtev

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sun Nov 24 15:55:45 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Andrej Lajovic wrote:

> Sem vedel, da bo nekdo rekel tole... :) Problem je v tem, da ce mu navedem
> stikalo '-F lo' se pravi nastavim device na loopback, ne ujame nicesar. Se
> pravi, ce dam zraven se recimo '-t 127.0.0.1' in '-b', kar naj bi gledalo
> promet iz/na 127.0.0.1, mi ne zazna in zapise nobenih lokalnih povezav.
> Zakaj?

Odgovarjam na svoj mail :-P Odkril sem vzrok: libpcap, ki je prisel z mojo
verzijo sniffit-a imag bug, ki povzroci, da ne ujame nicesar, ce poslusa
na loopback in imas hkrati vkljucene kaksne filtre. Sniffit ocitno
postavlja filter tudi, ce mu reces naj poslusa vse, kar se na interfaceu
dogaja.
Namig sem dobil v dokumentaciji za ethereal (ki se je izkazal za prav
tisto, kar sem hotel) in ko sem sniffit-u zamenjal libpcap, je zacel
delovati pravilno.

Lep pozdrav,
Andrej