[LUGOS] analiza http zahtev

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sun Nov 24 14:53:53 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Matjaz Prelog wrote:

> Specificiraj mu device ... :))) Malo ze pozabavaj z command line opcijami, pa
> bo .. :) Interaktivno pa samo iz 1enga IPja.

Sem vedel, da bo nekdo rekel tole... :) Problem je v tem, da ce mu navedem
stikalo '-F lo' se pravi nastavim device na loopback, ne ujame nicesar. Se
pravi, ce dam zraven se recimo '-t 127.0.0.1' in '-b', kar naj bi gledalo
promet iz/na 127.0.0.1, mi ne zazna in zapise nobenih lokalnih povezav.
Zakaj?

Pa se hvala vsem tistim, ki so mi predlagal ostale resitve. Bom pogledal.

Lep pozdrav,
Andrej