[LUGOS] Kloniranje linux diska

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Tue Nov 19 18:53:04 CET 2002

Hi .

On Mon, 18 Nov 2002, Rox de Gabba wrote:
> Na navadnem hard disku sem standardno distribucijo oklestil
> vseh nepotrebnih stvari

Vseeno ti priporočam namesto negativnega (kleščenje) pozitivni pristop; to
je distribucijo zgradiš sam z nule, z le nujnim. Naslov za to je:
 -> www.linuxfromscracth.com

> bi rad "prekopiral" (kloniral) na CompactFlash kartico
> obnaša kot navaden disk.

Ne poznam (še) teh igračk, vendar bi rekel takole. Snapshot ti bo služil
zlasti za primere, ko bodo stvari šle narobe in najbrž ne boš imel vsega
hw supporta. Torej gledaš stvari iz single user mode ali celo z boot
diska. Zato ti priporočam, da ne uporabiš kompresije, sploh če je dovolj
prostora na kartici. Tako boš tudi imel dober vpogled v datoteke. Jaz
recimo imam take backupe na CDR plošči (bolj zanesljiva, ker ima vsak box
cdrom podporo) in redno čekiram stare datoteke iz /etc. Samo priporočilo.

Torej, če je mountani kot disk in ti uspe narediti ext2fs (ne vem, če se
to da), uporabi cp. Sicer pa tar ali dd.
-i