[LUGOS] Kloniranje linux diska

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Mon Nov 18 19:42:08 CET 2002

Zivjo!

Dne ponedeljek 18. november 2002 19:06 je Martin napisal(a):

> Jz na iPAQ kloniram z cat.
> Recimo cat /prva/naprava >> /nek.file
> cat /nek.file >> /prva/naprava
> In dela. Torej lahko tudi cat /prva/naprava >> /druga/naprava

Mislim, da je bilo misljeno nekaj drugega.

tar bi bil OK. Tu je zanimivo stikalo -l. Z dd se pa tu ne bi igral ker imajo
Flashi vcasih svoj FS, ki jih zna bolje izkoristiti.

cp -a
pri tar pa si oglej stikalo -l, s katerim prisilis tar, da ostane samo na enem
datotecnem sistemu.

--
best regards,
Rok Papež.