kitajscina

Jani Osojnik janez.osojnik at guest.arnes.si
Tue Nov 19 10:05:39 CET 2002

 Naj povem najprej, da se nisem zelo vesc v linuxu. CCE, ki sem ga nalozil z
naslova, ki si mi ga dal mi tece samo v textovnem nacinu. Ko ga pozenem iz
konzole v KDEju mi javi fatalno napako. Kitajscino rabim v smislu pisanja in
prejemanje e-poste, za input metodo v text editorju iz open offica. Prav zato
naj bi bil yact, vendar ne pridem do naslovov, ki si jih navedel.
Jani

CCE mi ?e dela ampak ne v x-u