[LUGOS] Kloniranje linux diska

andraz.tori1 at guest.arnes.si andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Nov 18 18:53:00 CET 2002

netcat, tar & co. so tvoji prijatelji...

drugace pa, za mnozicno kopiranje smo v pipi malce
priredili eno stvar imenovano FAI - Fully automated install

za stvar so nam povedali na Ljudmili, vendar smo jo malce
spremenili.
priredil sem to, da namesto da instalira debe, instalira
kar direktno image diska...
stvar zna tudi poljubno razparcelirat disk, vse avtomaticno

works like a charm
vtaknes disketo, resetiras racunalnik in cez 10 minut imas
racunalnik popolnoma skloniran iz imagea spravljenega na
serverju.
brez kakrsnekoli interakcije, vsakih 14 dni tako
reinstaliramo vse public masine v pipi...

> Jz na iPAQ kloniram z cat.
> Recimo cat /prva/naprava >> /nek.file
> cat /nek.file >> /prva/naprava
> In dela. Torej lahko tudi cat /prva/naprava >> /druga/
naprava

napisal(a):
> [...]
oklestil
Linux-a