[LUGOS] Samba 2.2.5 in XPji

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri Nov 15 09:27:30 CET 2002

NT in najverjetneje tudi Samba vodi racunalnike glede na ID ob prijavi.
Če prej ne odstranis rač. iz domene ga ne moreš še enkrat ga dodat.
Ob zamenjavi imena se ta ID na računalniku spremeni, tudi če potem daš nazaj isto ime.

To govorim malce na pamet iz izkušenj. Mislim da nikjer tega ne piše.

LP,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company