[LUGOS] Samba 2.2.5 in XPji

Gregor Jerse ash at morana.homelinux.net
Thu Nov 14 22:58:49 CET 2002

> Ne nimam, toda tezavo sem resil. Ni pomagal niti newsid niti ghostwalk,
> nato sem apgrejdal Sambo na 2.2.6, in tudi ni delovalo. Nato se enkrat
> ghostwalk, pred tem sem preimenoval masino in se prijavil pod drugega
> userja, restartal stvar, masino preimenoval nazaj in se prijavil v
> domeno se enkrat in za cuda je delalo. Katera stvar pa je bila prava pa
> vseeno ne vem. :)

Mozno, da si imel isti problem kot jaz, ko sem poskusil v domeno
prijaviti prijatelja. Njegov opis napake sicer ni bil tako natancen kot
tvoj, problem pa je bil v tem, da windowsi xp niso smeli imeti ze odprte
povezave do streznika, na katerega sem se prijavljal (torej: unmount
mreznik diskov s streznika in sele nato prijava v domeno). Ko je prijatelj
to naredil, je vse delalo tako kot mora.

Lep pozdrav,
Gregor Jerse