[LUGOS] virtual ip

Nejc Novak n.novak at siol.net
Wed Nov 6 15:24:44 CET 2002

popravek:

ko ustvarim eth2:0 lahko pingam iz serverja 65 in LAN1 ipje, in od zunaj
tudi.

Cez nekaj casa, lahko od zunaj in iz serverja pingam 65, ne morem pa
pingat ipjev v LAN1. Tudi iz LAN1 ne morem pingat nikamor.

Ko izkljucim eth2:0 in ga naredim se enkrat, gre spet vse od zacetka...
in me spravlja ob zivce.