virtual ip

Nejc Novak n.novak at siol.net
Wed Nov 6 15:08:50 CET 2002

RE!

Mam en problemcek, prosim nasvete !!!

Imam server, ki locuje dva netvorka in je obenem za vsakega posebej
gateway. Ime torej tri mrezne karte: IP 2 (WAN), IP 65 (LAN1), IP 129
(LAN2). IP 65 mrezna kartica je crknila in sedaj bi rad to zasilno
postavil skupaj, ceprav LAN 1 in 2 ne bosta locena. Do sedaj sem
naredil tole:

1. LAN1 in LAN2 switcha sem povezal skupaj.
2. uporabil sem tale ukaz: [root /root]# ifconfig eth2:0 x.x.x.65 netmask
255.255.255.x up

in potem se je iz LAN1 masin dalo pingat ip 65. Vendar je hudic po
nekaj minutah crknil in ne vem zakaj ne dela vec. To me matra.. zakaj
potem neha delovat? Sem mogoce kaj narobe naredu?

Hvala za cimprejse odgovore in nasvete!