[LUGOS] KIBLIX - OpenPGP podpisovanje javnih kljucev

Jan Prunk Jan at unixonline.net
Wed Nov 6 02:23:24 CET 2002

Odgovor in opravicilo g. Golobu

Naj pojasnim, da je bilo srecanje v prvi vrsti misljeno dobronamerno.
Mogoce vas je zmotilo prav to, da se prispevek nahaja na vasem forumu,
ceprav sam nisem clan upravnega odbora Kiblixa. Ce bi predvideval,
kaksen bo vas odziv, bi clanek objavil drugje.

Ker srecanje z vase strani ne bo podprto, bi rad vsem zainteresiranim
sporocil, da naj me kontaktirajo osebno po emailu in dogovorili se
bomo za sestanek, kjer bomo lahko v miru izvedli podpisovanje javnih
kljucev. Ce bo stevilo zainteresiranih, ki bodo prisli na KIBLIX vecje,
lahko srecanje izvedemo PRED vhodom v Kiblo, da nas organizatorji ne bodo
kamenjali.

LP, Jan