poptop

Bojan Seničar bojan.senicar at siol.net
Tue Nov 5 20:56:18 CET 2002

Hi..

Pojavla se mi je majhna težavica :). Imam Suse-ja 7.3. Gor laufa mail, webmail, in susejev firewall2, ki sem ga poštelal s pomočjo skripte ki je zraven. Sedaj sem postavil še VPN(pptp) server s poptop-om ki je v disribuciji. Do tu vse lepo in prav. V skripti za FW2 sem poštimal kar je potrebno za VPN(pptp) in se lahko preko interneta prjavim gor in to je vse, ne morem pa se sprehajat po lokalni mrezi niti ne morem pingat ip-ja ki je na interni kartici kaj šele ostale v mreži. Nekaj sem moral spregledati. A mogoče ve kdo ali se da to kje popraviti v skripti zraven FW2 ali pa moram še sam kej popraviti z iptables oz karkoli in kako.

Ali je po vašem mnenju tale poptop dovolj varen ali bi bilo boljše uporabiti freeswana ki je tudi v distribuciji. Vse skupaj namreč rabim predvsem za administracijo in pomoč uporabnikom v oddaljenih mrežah(VNC in pa PCany.).
LP

Bojan