[LUGOS] proklik+

Alesh Mustar alesh at domenca.com
Wed May 29 11:04:36 CEST 2002

> Zaenkrat najbolje kaze pri Abanki. Konec poletja bodo abanet ponudili
> s.p.jem za upravljanje transakcijskih racunov. Do sedaj mi je klik na NLB
> cisto lepo sluzil... in obljubili so mi, da mi ZRja ne bodo kar zaprli in
> se bo dalo se nekaj casa ziveti s tem...

Poslal sem jim ze dvakrat mail, ker so mi rekli da bom lahko to
uporabljal ze v zacetku maja, nazadnji mail je bil odgovor, da so v
zakljucni fazi testiranja (naj bi aplikacija ze bila nadgrajena (2 tedna
nazaj v torek ponoci so jo nadgradili ce se ne motim) in bo zelo kmalu,
torej sigurno prej kot konec poletja.

A.