[LUGOS] proklik+

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Wed May 29 10:29:55 CEST 2002

** Reply to message from Matija Grabnar <matija.grabnar at arnes.si> on Tue,
28 May 2002 10:31:46 +0200

Ziv !

Jaz sem interesent. Nekaj casa ze bluzim od banke do banke, pa je vse
skupaj ena zalost (za Linux uporabnike...).

Moja iskanja:

Zaenkrat najbolje kaze pri Abanki. Konec poletja bodo abanet ponudili
s.p.jem za upravljanje transakcijskih racunov. Do sedaj mi je klik na NLB
cisto lepo sluzil... in obljubili so mi, da mi ZRja ne bodo kar zaprli in
se bo dalo se nekaj casa ziveti s tem...

Kar sem prebral in slisal oz. si pustil razloziti - proklik+ ni WEB
based... le povezava gre po podobni poti...

Kar poznam je (glede NLB):
  klik - web based (Zaslon)
  proklik  - WIN aplikacija in lasten dialer - direktna povezava z banko
(Halcom)
  proklik+ - WIN aplikacija in povezava po iNETu (Halcom)

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. ** http://www.ensico.si **
   miroslav.jurkas at ensico.si
    project manager &  unix system administrator