[LUGOS] Postfix issues

Matjaz Terpin matjaz.terpin at ultra.si
Fri May 24 10:28:26 CEST 2002

>Izgleda, da koneckoncev res rabim 2 postfixa.Kot sem ze rekel. en postix na
>enem IPju, bo posiljal posto iz lokalnega networka v internet, drugi postfix
>s povsem svojo konfiguracijo pa bo preko drugega IPja sprejemal posto za
>moa.domena.si in jo forwardal na server z pop3 accounti.
>
>Kako naj naredim, da bosta simultano tekla dva postfixa, pa da se ne bosta
>tepla med sabo (torej, zalaufana morata biti 2 procesa, od katerih ima vsak
>svojo konfiguracijo).

Mislim da zadeva ni tako kritic(na. Kaj takega bi "brez dodatkov" znal
s(e Qmail, Postfix je pa - kolikor mi je znano - s(e bolj fleksibilen.

Na qmail-u bi si npr. nastavil fiskne SMTP poti (route), in nekaj
podobnega sem nas(el tudi za Postfix. Poglej si
http://www.postfix.org/transport.5.html.

V grobem bi moral narediti tole:

    * vpisati fiksno SMTP pot za tvojo domeno (po moz(nosti tako, da ne
      bo iskal MX zapisov) - man transport
    * RELAY_HOST nastavitve nac(eloma ne rabis(
    * nekje moras( nastaviti s(e seznam domen, za katere bo tvoj server
      sploh sprejemal pos(to. Iz internih IP-jev mora sprejemati vso,
      medtem ko mora iz vseh ostalih IP-jev sprejemati samo pos(to,
      naslovljeno na tvoje domene. Mimogrede: polje To: v SMTP ovojnici
      tu nima veze. Podatki o dejanskih naslovnikih se znotraj SMTP-ja
      prenas(ajo loc(eno od  vsebine sporoc(ila. Kako bi sicer lahko
      delovali forwardi?
      C(e bos( sprejemal vso pos(to, te bodo izkoris(c(ali spammerji in
      kmalu bos( na vseh moz(nih c(rnih listah :)

Bolj konkretno ti glede Postfixa z(al ne morem svetovati.
Srec(no!

        Matjaz(