[LUGOS] Postfix issues

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Fri May 24 09:37:27 CEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 08:20:28PM +0200, Matjaz Prelog wrote:

> [...]
> 2.) Z relayhost parametrom si dosegel,da mailov ne po¹ilja v svet,ampak jih
> avtomatsko po¹lje k INTER_GW,in èe le-ta nima direktive relayhost v
> konfiguraciji,jo *©ELE* on dostavlja na konène destinacije(paè na MX-e po
> preferenci,èe ne-A,èe ne-bounce). To se v sendmailu dose¾e z direktivo
> smarthost,se mi zdi.
>
> Èe pa je tvoj cilj,da tiste IP addresse ne smejo po¹iljati na DOMENA.SI
> bi pa moral to napisati.

> Vsekakor,2 postfixa je v bistvu te¾ja re¹itev,ker ju mora¹ potem prisiliti v
> to,da pravilno komunicirata med sabo,PMSM.

Izgleda, da koneckoncev res rabim 2 postfixa.Kot sem ze rekel. en postix na
enem IPju, bo posiljal posto iz lokalnega networka v internet, drugi postfix
s povsem svojo konfiguracijo pa bo preko drugega IPja sprejemal posto za
moa.domena.si in jo forwardal na server z pop3 accounti.

Kako naj naredim, da bosta simultano tekla dva postfixa, pa da se ne bosta
tepla med sabo (torej, zalaufana morata biti 2 procesa, od katerih ima vsak
svojo konfiguracijo).

LP

Tadej