[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID)

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Wed May 22 20:11:58 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 09:47:41
 Danilo Godec wrote:
>On Tue, 21 May 2002, Bostjan Jerko wrote:
>®al je trenutno IDE implementacija slaba, tako da èe ti disk odleti, se
>kaj lahko zgodi, da IDE podsistem obvisi na raznih retry-ih. TO se sicer
>ne zgodi vedno, je pa kar pogosto. Lahko pa seveda te zadeve malo
>pretestira¹ in pove¹ ¹e svoje izku¹nje... :)
>
>Èisto mo¾no je tudi, da gonilniki za razliène IDE èipovje razlièno
>reagirajo na te situacije.
>
>V takem primeru je potrebno ma¹ino rebootat in potem lahko dela dalje z
>drugega diska.

Jaz imam kar dobre izkusnje z IDE in sw-RAID-om.  Stvar sem preskusal na nekem HighPoint UDMA 100 kontrolerju, zal ne vem vec tocno, kateri je bil.
Racunalnik je (hvalabogu) prezivel tudi crknjen disk - edino, kar se ni zgodilo (menda pa naj bi se v hardverskem RAIDu) je bil avtomaticen preklop na backup disk in rebuildanje raida. Za to je bil potreben restart masine.

Naceloma naj bi tudi IDE prezivel crknjen disk, ce le nista dva diska na istem kablu (najvecja napaka, konkretno vpliva tudi na prenos).

Aja: jaz sem poskusil v mojem prejsnjem rac., ki je bil prizgan, izvleci disk. Racunalnik je se kar deloval. Disk sem potem tudi vstavil nazaj. Racunalnik je se kar deloval. Takrat se nisem vedel, da lahko tako unicis disk in/ali kontroler :)

lp, Rok