[LUGOS] MySQL problem s sumniki

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Wed May 22 09:17:39 CEST 2002

On Wednesday 22 May 2002 07:37, you wrote:
> Pozdravljeni.
>
> Prosim, ce mi kdo pomaga in mi pove kako naj v MySQL vpisem sumnike. Stvar
> je taka, da imam oddaljen server do katerega k vecjemu lahko naredim SSH
> tunel. Na serverju imam tudi phpmyadmin. No tam noter ce 'rocno' dam
> insert field in vpisem sumnike, mi dela vse razen c-ja in C-ja (se mi
> spremenijo v ene e-je). Tudi remote nisem imel vec srece. Poskusil sem
> celo z load data from file v phpmyadmin-u pa ni slo (v kaksnem formatu
> mora biti shranjen file in s katerim editorjem naj ga naredim)?

> [...]

za vnos s phpMyAdmin moras spremeniti charset, v katerem
prikazuje forme za vnos phpmyadmin.
Ce ga imas v anglescini, spremeni file
phpMyAdmin/lang/english.inc.php
vrstico $charset = 'iso-8859-1';
v $charset = 'iso-8859-2';

potem mu samo das za izvesti SQL skripto, ki je napisana s iso-8859-2
charsetom.

lp,
Mitja