MySQL problem s sumniki

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed May 22 07:37:16 CEST 2002

Pozdravljeni.

Prosim, ce mi kdo pomaga in mi pove kako naj v MySQL vpisem sumnike. Stvar
je taka, da imam oddaljen server do katerega k vecjemu lahko naredim SSH
tunel. Na serverju imam tudi phpmyadmin. No tam noter ce 'rocno' dam
insert field in vpisem sumnike, mi dela vse razen c-ja in C-ja (se mi
spremenijo v ene e-je). Tudi remote nisem imel vec srece. Poskusil sem
celo z load data from file v phpmyadmin-u pa ni slo (v kaksnem formatu
mora biti shranjen file in s katerim editorjem naj ga naredim)?

Aja ... podatke iz SQL-a bi rad uporabljal za generiranje www strani, ki
bi uporabljala iso-8859-2 (latin-2) encoding.

Hvala in lp,
Dezo