[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID)

Tomaz tomaz at it-t.si
Tue May 21 19:50:38 CEST 2002

sw raid ...

ja meni na dveh masinah to dela ze leto ali vec .. dva diska imam mirror
/ - boot particije na eni masini imam pa
4 diske za raid5 + 2 mirror ..

kar se tice hitrosti imam na sw raid5 tam okoli 7-8 Mb ce je pa mirror
pa 9-10Mb

polagam ti pa na srce da pazi kaj pocnes in predvsem bodi pozoren na
lilo (ce je tvoj boot loader)
ker se mi je zgodilo da ni vec najdu md0 ..

skratka -- varnost je malo boljlsa kot nic .. ce pa zelis pravo zadevo
potem je resitev hw raid controller

lp,
Tomaz