[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID) (bla-bla-bla na podobno temo)

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Tue May 21 19:18:36 CEST 2002

Cisto mimogrede:

Oni dan mi je zviznil disk. Root particija, tudi /tmp in /var.
Drugje so bili /usr/local in /home, k sreci.
No masina je cisto lepo delala kak dan ali dva. Kar naj bi teklo, je
bilo v RAMu, manjkajoci /var/log in var/spool ga ni motil.
Malce hecno je bilo, ko naenkrat ni ves nasel ls, ifconfig ...

Sele ko sem ga rebootal, je bil cas za obisk masine.
Kakor je linux robusten (2.4.18 je bil), bo najbrz tudi to spilalo
cez kako leto?

Ne, nisem hotel reci, da se ni za sekirati, ce root particije ni vec.

LP

Iztok