[LUGOS] Nokia modem -> IR-USB -> Redhat 7.3

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Tue May 21 14:12:33 CEST 2002

* On 21-05-02 at 13:34 Ziga Kavcic (ziga.kavcic at s5.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Verjetno deluje, vendar jaz adapterja USB-IR ne morem usposobiti za delo z
> linuxom. Gonilnikov ni, so samo za microshit. Sovražm tajvance ;-) Tko da
> odpade. Sovražm pa tut Compaq-a k so tko debilno škrti da so IR port (com porta
> itaq že več al manj pri vseh notebookih ni) skenslali. Mogoče pa če bi odprl ki
> što bi najdu kake IR konektorje, konec koncev, plata je plata ne glede v kakem
> ohišju je... Bom počakal da bo konc garancije :-))
>
> Tako ne bo nič s tem surfanjem, žal. No ja vsaj softmodem dela BP...
+----and here the quote ends----+
Se vedno lahko kupis rs232 (com port) kabel, s katerim bo zadeva (ce ima
modem) delovala v vsakem primeru - ali soft ali kot pravi modem.
(data kable se dobi za ~5000 sit - samo moras biti pazljiv, da kupis
pravega, da podpira prav modem transfer - naprimer za nokio 6210
potrebujes dlr3 kabel, za 5110 pa fbus).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Boštjan Müller - neonatus at neonatus.net - http://neonatus.net/~neonatus [*]