[LUGOS] Nokia modem -> IR-USB -> Redhat 7.3

Ziga Kavcic ziga.kavcic at s5.net
Tue May 21 13:33:27 CEST 2002

Verjetno deluje, vendar jaz adapterja USB-IR ne morem usposobiti za delo
z linuxom. Gonilnikov ni, so samo za microshit. Sovražm tajvance ;-) Tko
da odpade. Sovražm pa tut Compaq-a k so tko debilno škrti da so IR port
(com porta itaq že več al manj pri vseh notebookih ni) skenslali. Mogoče
pa če bi odprl kišto bi najdu kake IR konektorje, konec koncev, plata je
plata ne glede v kakem ohišju je... Bom počakal da bo konc garancije :-))

Tako ne bo nič s tem surfanjem, žal. No ja vsaj softmodem dela BP...

LP